Czy firmy potrzebujÄ… indywidualnych aplikacji?

szystkie wytyczne ich klienta. Na szybko o pisaniu aplikacji i tworzeniu aplikacji.Wikipedia o zabezpieczeniach oprogramowaniaZabezpieczenia oprogramowania ? różne mechanizmy mające uniemożliwić używanie oprogramowania niezg

Czy firmy potrzebują indywidualnych aplikacji? Każda firma korzysta z różnych aplikacji ułatwiających pracę, np. dedykowanej aplikacji mobilnej. Firmy tworzące takie aplikacje, np. , mogą zrealizować wszystkie wytyczne ich klienta. Na szybko o pisaniu aplikacji i tworzeniu aplikacji.

Wikipedia o zabezpieczeniach oprogramowania

Zabezpieczenia oprogramowania ? różne mechanizmy mające uniemożliwić używanie oprogramowania niezgodnie z zamierzonym przeznaczeniem.

Istnieją dwa typy takich zabezpieczeń - broniące instalacji programu przed różnego rodzaju włamaniami, oraz broniące instalacji przed jej administratorem w imieniu autorów oprogramowania.

Zabezpieczenia przed włamaniami polegają na ścisłym określeniu co jest dozwolone a co nie i określeniu interfejsu przez który nie można złamać tych reguł. Dziury mogą znajdować się albo w specyfikacji która nie broni tego co powinna, albo w interfejsie który z powodu błędów programistycznych daje crackerowi możliwość obejścia zabezpieczeń. Zabezpieczenia takie są relatywnie skuteczne, w przypadku prostych systemów mogą być w 100% pewne, w przypadku bardziej rozbudowanych dziury zdarzają się relatywnie rzadko, i działa tu reguła przeciwna do break once run anywhere - dziura raz znaleziona może być szybko załatana na dowolnej instalacji.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zabezpieczenia_oprogramowania


Krótko o programach CRM w Wikipedii

System CRM ((ang.) Customer Relationship Management) ? system informatyczny, który automatyzuje i wspomaga procesy na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania oraz utrzymania (obsługi) klienta, czyli system wspomagający pracę działów:

marketingu,
sprzedaży,
obsługi klienta,
zarzÄ…du.
Kompleksowe rozwiązanie wspomagające zarządzanie relacjami z klientami powinno zapewnić wspomaganie wszystkich faz kontaktu klienta z organizacją, począwszy od rozpoznania jego potrzeb i identyfikację, poprzez zawarcie transakcji, na usłudze posprzedażnej skończywszy. Składają się na nie trzy rodzaje systemu CRM:

interaktywny,
operacyjny,
analityczny.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/System_CRM


Po co firmom programy komputerowe?

Każda firma potrzebuje oprogramowania komputerowego do obsługi różnych aspektów działania firmy. Dzisiaj nie praktycznie żadnej firmy, która nie miałaby programu do obsługi księgowości, a to tylko jeden z przykładów oprogramowania przydatnego dla firm.

Tworzeniem takiego oprogramowania zajmują się firmy programistyczne, które wdrażają przeróżne rozwiązania informatyczne. Programy do obsługi klientów, programy do badań ankietowych, big data, CRM i wiele innych. Dzisiaj ciężko sobie wyobrazić działanie dużej firmy bez tych programów. A potrzeba na takie oprogramowanie jest coraz większa.