A Ty jak zarządzasz swoją firmą? Tradycyjnie, czy nowocześnie?

kcji kancelaryjnej. Opracowywać ją mogą naczelne i centralne organy dla wszystkich jednostek organizacyjnych określonego działu administracji publicznej lub tylko same zainteresowane w ich wdrożeniu jednostki organizacyjne.

A Ty jak zarządzasz swoją firmą? Tradycyjnie, czy nowocześnie?

O administracji z Wikipedii

Wszystkie państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne wytwarzające materiały archiwalne mają obowiązek posiadania i stosowania instrukcji kancelaryjnej. Opracowywać ją mogą naczelne i centralne organy dla wszystkich jednostek organizacyjnych określonego działu administracji publicznej lub tylko same zainteresowane w ich wdrożeniu jednostki organizacyjne. Instrukcja kancelaryjna jest określona rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. ? dla organów gminy i związków międzygminnych, organów powiatu, organów samorządu województwa i organów zespolonej administracji rządowej w województwie, a także urzędów obsługujących te organy. Dla innych podmiotów ? nie objętych rozporządzeniem ? instrukcje kancelaryjne, po wcześniejszym uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym, na mocy ustawy archiwalnej podlegają zatwierdzeniu przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych za pośrednictwem dyrektora właściwego archiwum państwowego. Uzgadnianie i zatwierdzanie ich ma na celu czuwanie, by powstające akta narastały w sposób właściwy, zgodnie z obowiązującymi przepisami archiwalnymi. Jednostki niepaństwowe nie mają obowiązku posiadania instrukcji kancelaryjnej, ale gdy chcą taką stworzyć, to mogą konsultować się z archiwami państwowymi lub ze Stowarzyszeniem Archiwistów Polskich.

Instrukcję kancelaryjną tworzy się ? w przypadku podmiotów nie objętych rozporządzeniem ? przede wszystkim na podstawie regulaminu organizacyjnego danej jednostki. Instrukcję kancelaryjną zatwierdza do użytku kierownik jednostki; w przypadku jednostek państwowych i samorządowych po uzgodnieniu z właściwym archiwum państwowym.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Instrukcja_kancelaryjna


Ciekawe usługi w ramach wirtualnego biura

Coraz więcej firm zajmujących się obsługą wirtualnych biur oferuje swoim klientom coraz bogatszy zakres usług. Wybierając wirtualne biura możemy już nie tylko oczekiwać obsługi przychodzącej do nas korespondencji czy wsparcia w dziedzinie księgowości, ale także na przykład pomoc w zakresie informatyki i innych pokrewnych dziedzin. Bardzo często dobrym dla klienta rozwiązaniem jest także wykupienie w pakiecie ubezpieczenia, które może znacząco zwiększyć nasze bezpieczeństwo. Takie ubezpieczenie sprawia, że możemy być o wiele lepiej chronieni na przykład przed wypłynięciem naszych danych. Z drugiej strony, zapewnienie ubezpieczenia często decyduje o wyborze danej oferty dotyczącej wirtualnego biura i nic dziwnego, że coraz więcej firm uwzględnia tego rodzaju ubezpieczenie.


Co sprawia, że wirtualne biura są uważane za doskonałe rozwiązanie dla wielu biznesmenów?

Możliwość prowadzenia wirtualnego biura jest bardzo korzystna dla wielu przedsiębiorców. Przede wszystkim, najważniejsza jest tutaj kwestia zapewnienia korzystnego adresu dla firmy klienta firmy. Kolejnym atutem takiego rozwiązania jest fakt, że dzięki wirtualnym biurom uzyskujemy prowadzenie naszej działalności biurowej w niezwykle wygodny i elastyczny nawet sposób. Co prawda, opłaty miesięczne za prowadzenie takiego wirtualnego biura są zwykle dość wysokie zwłaszcza dla początkującego przedsiębiorcy, jednak z drugiej strony wynajęcie powierzchni biurowej również jest dość kosztowne zwłaszcza na początku drogi biznesowej. Nic więc dziwnego, że prowadzenie wirtualnych biur jest bardzo opłacalne dla wielu klientów i dlatego też takie usługi stają się coraz bardziej popularne.